Kütahya Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, bayram döneminde ders çalışmak isteyen öğrencilerin mağdur olmaması adına Gençlik Etüt Merkezi’nin kesintisiz şekilde açık tutulacağı belirtildi. Belediye Başkanı Eyüp Kahveci tarafından paylaşılan duyuruda, gençlerin eğitim hayatına destek vermeye devam edileceği vurgulandı.

“GENÇLERİMİZİN YANINDA OLMAYA DEVAM EDİYORUZ”

Belediyeden yapılan açıklamada, “Bayram boyunca gençlerimizin yanında olmaya devam ediyoruz. Gençlik Etüt Merkezimiz, verimli vakit geçirmek isteyen öğrencilerimiz için 7/24 hizmet vermeyi sürdürüyor” ifadelerine yer verildi.

Özellikle üniversite ve lise sınavlarına hazırlanan öğrencilerin yoğun ilgi gösterdiği merkezde; sessiz çalışma alanları, güvenli ortam ve konforlu kullanım imkanları sunuluyor. Bayram tatilinde ders temposunu sürdürmek isteyen öğrencilerin merkezi aktif şekilde kullanabileceği belirtildi.

1779219807895 Whatsapp Image 2026 05 19 At 22.41.24 (1)-1

ÖĞRENCİLER İÇİN KESİNTİSİZ HİZMET

Kurban Bayramı tatili boyunca birçok kurum kapalı olurken, Kütahya Belediyesi’nin eğitim odaklı bu uygulaması öğrenciler ve veliler tarafından olumlu karşılandı. Belediye yetkilileri, gençlerin eğitim süreçlerine katkı sunacak projelerin artarak devam edeceğini ifade etti.

Gençlik Etüt Merkezi’nin bayram boyunca 24 saat esasına göre hizmet vereceği öğrenildi.

Kütahya gündemi masada: CHP'den, MHP il yönetimine hayırlı olsun ziyareti
Kütahya gündemi masada: CHP'den, MHP il yönetimine hayırlı olsun ziyareti
İçeriği Görüntüle

933158B7 0E4C 4367 A3A8 56111B6145B5

Muhabir: Münevver YILMAZ