Türkiye Girişimci İş İnsanları Konfederasyonu (TÜGİK) 11. Dönem Yönetim Kurulu, Genel Başkan Arda Yurtsever başkanlığında ilk resmi programını Ankara'da gerçekleştirdi.
Program kapsamında yönetim kurulu üyeleri ve konfederasyon üyeleri ilk olarak Anıtkabir'i ziyaret etti. Aslanlı Yol'da başlayan törende heyet, Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün mozolesine çelenk bıraktı. Ardından Anıtkabir Özel Defteri imzalanırken, resmi törenin ardından katılımcılar Bilkent Otel'de düzenlenen toplantı programına geçti.
Burada gerçekleştirilen yönetim kurulu toplantısının ardından kokteyl ve tanışma yemeği düzenlendi. Yemekte üyeler, kendilerini ve faaliyet gösterdikleri firmaları tanıtma fırsatı buldu.
Programa, Kütahya Genç İş Adamları Derneği (KÜGİAD) Başkanı ve TÜGİK Yönetim Kurulu Üyesi Alper Altun katılarak Kütahya'yı temsil etti. Programa ayrıca gazetemizin imtiyaz sahibi Yasin Pehlivangil ile KÜGİAD Yönetim Kurulu Üyesi Ahmet Yasir Gümüş de iştirak etti.
TÜGİK'in yeni döneminde iş dünyasının ortak vizyonu, girişimcilik ekosisteminin güçlendirilmesi ve şehirler arası iş birliğinin artırılmasına yönelik çalışmaların ele alındığı program, üyelerin yoğun katılımıyla tamamlandı.