Kütahya Belediyesi, vatandaşlarla doğrudan iletişimi güçlendirmeyi amaçlayan Halk Günü programlarının devam ettiğini duyurdu. Belediye tarafından yapılan açıklamada, sosyal belediyecilik anlayışı kapsamında düzenlenen buluşmaların yeni durağının Kütahya Belediyesi Konferans Salonu olacağı bildirildi.
Vatandaşlar Taleplerini Doğrudan İletecek
Belediye yönetimi ile vatandaşları bir araya getiren Halk Günü programında, kentle ilgili talep, öneri ve görüşlerin dinlenmesi hedefleniyor. Düzenli olarak gerçekleştirilen buluşmalar sayesinde vatandaşların yerel yönetimle doğrudan iletişim kurma imkânı bulduğu belirtildi. Kütahya Belediyesi açıklamasında, Halk Günü programlarının sosyal belediyecilik anlayışının önemli bir parçası olduğu ifade edildi. Vatandaş odaklı hizmet anlayışının güçlendirilmesi amacıyla gerçekleştirilen etkinliklerin yoğun ilgi gördüğü kaydedildi.
Halk Günü Buluşması 26 Haziran’da Gerçekleştirilecek
Belediyeden yapılan duyuruya göre Halk Günü programı, 26 Haziran 2026 tarihinde gerçekleştirilecek. Vatandaşlar, belirlenen saatlerde belediye yetkilileriyle bir araya gelerek görüş ve taleplerini paylaşabilecek.