2020-2023 yılları arasında Kütahya Valiliği görevinde bulunan Çelik, kent ziyareti kapsamında önemli bir yatırımın temel atma töreninde yer alacak.
Kütahya’da görev yaptığı dönemde kentteki projelerle yakından ilgilenen Çelik’in, Hey Park Dinlenme Tesisi’nin temel atma törenine katılacak olması şehirde dikkat çekti.
HEY PARK İÇİN GERİ SAYIM BAŞLADI
Hey Park Dinlenme Tesisi Temel Atma Töreni, 23 Haziran Salı günü saat 11.00’de Kütahya-Afyonkarahisar kara yolunun 15’inci kilometresinde gerçekleştirilecek.
Önceki dönem MÜSİAD Kütahya Şube Başkanı ve Mali Müşavir İsmail Tosun’un öncülüğünde hayata geçirilecek proje, şehirlerarası ulaşım güzergâhı üzerinde önemli bir dinlenme ve hizmet noktası oluşturmayı hedefliyor.
IPARD DESTEĞİYLE HAYATA GEÇECEK
Hey Park Dinlenme Tesisi’nin, Türkiye Cumhuriyeti ve Avrupa Birliği eş finansmanıyla yürütülen IPARD Programı kapsamında desteklenen yatırımlar arasında yer aldığı belirtildi.
Projenin, modern hizmet alanlarıyla hem yolculara hem de bölge halkına hizmet sunması planlanıyor. Tesisin tamamlanmasıyla birlikte Kütahya’nın ulaşım aksı üzerindeki hizmet kapasitesinin güçlenmesi bekleniyor.
BÖLGE EKONOMİSİNE KATKI BEKLENİYOR
Kütahya-Afyonkarahisar kara yolu üzerinde inşa edilecek tesisin, bölge ekonomisine katkı sağlaması ve yol güzergâhındaki hareketliliği artırması hedefleniyor.
Hey Park Dinlenme Tesisi’nin, Kütahya’nın yatırım vizyonuna katkı sunacak projelerden biri olması beklenirken, temel atma törenine kamu kurumlarının temsilcileri, sivil toplum kuruluşları, iş dünyası temsilcileri ve vatandaşların katılım göstermesi öngörülüyor.