Kütahya 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Tamer Yiğit’in babası Selahattin Yiğit hayatını kaybetti. Selahattin Yiğit, Cuma namazına müteakip kılınan cenaze namazının ardından Evliya Çelebi Mezarlığı’nda toprağa verildi.

Selahattin Yiğit Son Yolculuğuna Uğurlandı

Kütahya 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Tamer Yiğit’in babası Selahattin Yiğit, Hakk’ın rahmetine kavuştu.

Merhum Selahattin Yiğit için Fatih Mahallesi Duagür Camii’nde Cuma namazına müteakip cenaze namazı kılındı. Cenaze namazının ardından Selahattin Yiğit’in naaşı, Evliya Çelebi Mezarlığı’nda toprağa verildi.

Protokol ve Vatandaşlar Cenazeye Katıldı

Cenaze namazına Kütahya Valisi Musa Işın, Kütahya Belediye Başkanı Eyüp Kahveci, milletvekili İsmail Hakkı Biçer, eski milletvekili İshak Gazel, Dumlupınar Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Süleyman Kızıltoprak, kurum müdürleri, merhumun yakınları, dostları ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Cenazeye katılanlar, Tamer Yiğit ve ailesine başsağlığı dileklerini iletti.

Gediz'de orman yangınlarına karşı farkındalık çalışmaları sürüyor
Gediz'de orman yangınlarına karşı farkındalık çalışmaları sürüyor
İçeriği Görüntüle

Dumlupınar Gazetesi olarak merhum Selahattin Yiğit’e Allah’tan rahmet, ailesine ve yakınlarına başsağlığı dileriz.

9Ef0Fb01 Bd3D 4330 8F9B 6129Dc51300C

Muhabir: Hüseyin GEZGİN