Gediz Belediyesi, Muharrem ayının manevi atmosferini vatandaşlarla birlikte yaşatmak amacıyla aşure ikramı programı düzenleyecek. Birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünü güçlendirmeyi hedefleyen etkinlikte, vatandaşlara aşure dağıtımı gerçekleştirilecek.
Belediye tarafından yapılan davette, tüm ilçe halkı düzenlenecek programa katılmaya çağrıldı. Muharrem ayının bereketini ve dayanışma ruhunu yaşatmayı amaçlayan etkinliğin yoğun katılımla gerçekleşmesi bekleniyor.
İkram iki farklı noktada yapılacak
Aşure ikramı, 26 Haziran 2026 Cuma günü Gediz’in iki önemli noktasında eş zamanlı olarak gerçekleştirilecek.
Vatandaşlara aşure dağıtımı yapılacak noktalar şu şekilde açıklandı:
- Ulu Camii Önü – Saat 13.30
- Pazar Yeri Camii Önü – Saat 13.30
Belediye yetkilileri, program kapsamında hazırlanacak aşurelerin vatandaşlara ücretsiz olarak ikram edileceğini belirtti.
Belediye tarafından yapılan açıklamada, ilçe halkının etkinliğe katılım göstermesinden memnuniyet duyulacağı belirtilerek, vatandaşlar aşure ikramında buluşmaya davet edildi.
Açıklamada, “Muharrem ayının birlik, beraberlik ve paylaşma ruhunu yaşatmak amacıyla düzenleyeceğimiz aşure ikramımıza tüm hemşehrilerimizi davet ediyoruz. Paylaşmanın bereketini birlikte yaşayalım.” ifadelerine yer verildi.





