Kütahya, bugün gelen vefat haberleriyle hüzne boğuldu. Kentte yaşayan Meryem Yel, Sabri Akdoğan ve Ayşe İkiz isimli vatandaşların hayatını kaybettiği öğrenildi.
Şehrin farklı bölgelerinde yaşayan üç vatandaşın vefatı, aileleri, yakınları ve sevenleri arasında büyük üzüntüye neden oldu. Gün içerisinde duyurulan vefat haberleri, Kütahya’da derin bir üzüntüyle karşılandı.
Vefat haberlerinin duyulmasının ardından aile fertleri ve yakın çevreleri büyük üzüntü yaşadı. Kentte birçok kişi sosyal medya üzerinden taziye mesajları paylaşarak acılı ailelerin yanında olduklarını ifade etti.
Kaynak: Seval Çukur





