Gediz Belediyesi, vatandaşların daha sağlıklı ve temiz bir çevrede yaşamlarını sürdürebilmeleri amacıyla ilçe genelinde temizlik ve ilaçlama çalışmalarına hız verdi. Özellikle Kurban Bayramı sonrasında oluşabilecek çevresel olumsuzlukların önüne geçmek için çöp konteynerlerinde kapsamlı dezenfeksiyon çalışmaları gerçekleştiriliyor.

Gediz'de kurban kesim alanlarında denetimler sürüyor
Gediz'de kurban kesim alanlarında denetimler sürüyor
İçeriği Görüntüle

Konteynerler Tek Tek İlaçlanıyor

Belediye ekipleri tarafından yürütülen çalışmalar kapsamında çöp konteynerleri dezenfekte edilirken, sinek ve haşere oluşumuna karşı da uçkunla mücadele çalışmaları titizlikle sürdürülüyor. Yapılan uygulamalarla kötü koku, bakteri ve zararlı canlıların oluşumunun önüne geçilmesi hedefleniyor.

Halk Sağlığı Öncelikli

Gediz Belediyesi'nden yapılan açıklamada, vatandaşların sağlığını korumanın öncelikli hedef olduğu belirtilerek, temizlik ve ilaçlama çalışmalarının ilçenin dört bir yanında aralıksız devam ettiği ifade edildi.

Belediye yetkilileri, daha temiz ve yaşanabilir bir Gediz için ekiplerin sahada görev başında olduğunu vurgulayarak, çevre temizliği konusunda vatandaşların da duyarlı davranmasının önemine dikkat çekti.

139814B7 9763 41Fa A893 19F6553Ef796

Muhabir: Emine DEMİRELLİ